2012. december 21., péntek

Első Díjam

Szép estét!
Kivételesen, most nem résszel jöttem, de az is nem sokára fent lesz, csak hogy emeljem a téli szünet fényét (ezt ironikusan mondtam, ne aggódjatok...). Most viszont...

Köszönöm szépen életem első díját Juccus-nak:)

 

Szabályok:
 1. Írj magadról 11 dolgot!
 2.Válaszolj 11 kérdésre!
 3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 blognak!

1. Írj magadról 11 dolgot! 
1. Nagy álmom, hogy egyszer ellátogassak New York-ba és mindenképp Amerikában továbbtanulni vagy külföldön.
2. Amióta elkapott az oreo-láz, semmi más csokit nem tudok enni, csak azt.
3. Kedvencem tantárgyaim egyike a töri, angol és a matek.
4. A gimnáziumban angol faktos vagyok, komolyan, néha már angolul gondolkodom...
5. Hajlamos vagyok túlzásokba esni. Mindenhol, mindig.
6. Sorozat-függő vagyok. Gossip Girl, Pretty Little Liars, Vámpírnaplók, Glee, Szülifeli... minden, ami szórakoztató.
7. Imádom az ovis teát.
8. Szerelmes vagyok Harry Styles-ba (ki nem?).
9. Mindenki oda van az iPhone telefonokért, és habár nagyon kecsegtető egy félbeharapott almával fémjelzett okostelefon, szerintem az Androidosok jobbak.
10. Van egy barna nyulam, akit törpenyúlnak vettünk, de már háromszor akkora, mint kiskorában.

2.Válaszolj 11 kérdésre!

1. Mi a legnagyobb álmod?
A legnagyobb, hogy eljussak Amerikába és körbejárjam a híres-nevezetes városokat.

2. Mi áll az első helyen a bakancslistádon?
Ha olyasmire gondolunk, mint 'YOLO', akkor nagyon szeretném egyszer kipróbálni az ejtőernyős ugrást. Más kérdés, hogy annyira félnék, hogy hazáig futnék.

3. Ki a példaképed?
Ér egyszerre többet felsorolni? Mert akkor Blake Lively és Leighton Meester, Miranda Kerr, Palvin Barbi.

4. Mi a kedvenc filmed?
Elrabolva 1-2. Hihetetlen, hogy úgy sikerült megcsinálniuk, hogy egyik sem unalmas és vontatott.

5. Kedvenc évszak?
A tél.

6. Miért kezdtél el blogot írni?
Sok blogot olvastam az utóbbi hónapokban és arra gondoltam, én is szeretnék egyet írni. Aztán egy nap elképzeltem, milyen lehetne egy találkozás a fiúkkal és megszületett az első fejezetem. Igazából nem terveztem/tervezek semmit, csak írok, ahogy jön. :)

7. Mik a terveid a jövőre nézve?
Ha ennek a történetnek vége, szeretnék egy újat írni, aminek már meg is találtam a fő témáját. :) Amúgy meg, célom, hogy az ELTE-n tanuljak tovább és ügyvéd lehessek.

8. Hol élnél legszívesebben?
A Nagy Almában, de ez eléggé valótlan, nem? Megelégednék Londonnal bőven. :)

9. Mi inspirál az írásban?
Nincs inspirációm, egyszerűen csak leülök és el kezdek írni. Zenét szoktam hallgatni közben és minél jobban érzem a basszust, annál jobban felpörgök és írok. Ilyenkor hajlamos vagyok kicsit megőrülni.

10. Kedvenc idézet?
"Vannak dalok, amiktől táncra perdülünk. Dalok, amiktől énekelni kezdünk. De azok a legjobb dalok, amik felidézik benned, amit akkor éreztél, amikor először hallottad őket. És ezzel megint összetöri a szívedet." - Gossip Girl

11. Mikor érzed magad a legjobban?
Ha itthon lehetek és bekuckózhatom magam. :)

3. Írj 11 kérdést. 
1. Hogyan látod magad 10 év múlva? Család, barátok...
2. Mit érzel olyankor, amikor írsz? Ki tudod írni magadból a fájdalmat/szomorúságot?
3. Melyik volt életes legmeghatározóbb napja?
4. Ha nyernél a lottón, mire költenéd a pénzt?
5. Tartod a kapcsolatot az általános iskolai/gimnazista barátaiddal?
6. Mennyire vagy Facebook-, Twitter-függő?
7. Melyiket szereted jobban: ha rólad készítenek fotót vagy te fényképezel?
8. Mióta vagy Directioner? :)
9. Melyik fiúban mi fogott meg első ránézésre?
10. Melyik a kedvenc számotok a One Direction-től és miért? :)

4. Küld tovább 11 embernek. 
(nincs meg a 11 ember, tudom, de csak ennyi blogot olvasok rendszeresen és akiket imádok)




4 megjegyzés:

  1. Szia Alisha!

    Nagyon megtisztelő a díj, köszönöm szépen neked! :)))

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, sokat jelent és megtisztelő - bár sokszor megkaptam már ezt a díjat, mindig jó érzés, hogy megszavazzák nekem a díjazottak :)

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm szépen a díjat nagyon sokat jelent. Sajnálom, hogy késön vettem észre, de mindenképpen kirakom, ha lesz idöm bekapcsolni a gépem. És bocsi as ékezethiány miatt...
    xxx,
    Sunshine

    VálaszTörlés