2012. december 30., vasárnap

20.: The past in the future

Sziasztok!
December 30-a van, már csak két nap maradt az évből; hogy készültök a szilveszteri bulira? :)
Úgy gondoltam, hogy felrakom ma a részt, és holnap a következőt, mert ez a bejegyzés valójában csak képekből áll és nem olyan érdekes. A 'tweetek' a múltból visznek át a jövőbe, mert gondoltam így egyszerűbb lesz elmesélni, hogy A. hogy boldogul egy másik kontinensen. Remélem követhető. :)
Xx

Werk fotó. Bocsi, hogy kiposztolom

Úgy tűnik valaki megtalálta a tökéletes karácsonyfát


Mondhattad volna, hogy ez a kép a twitteren végzi, mert akkor lehet,
hogy feldíszítettem volna


Hát, tudnod kéne, hogy minden egyes kép rólad a twitteren végzi

Mi van a meztelen képekkel?

@iLikeCarrots Annyira cukik vagytok együtt!
@Alisha_J köszönjük!

@EleanorJCalder élvezi a havazást. Hah, lúzer
Lúzer? Mondja az, akinek át kellett menni a szomszédba és beszélni
a kapcsolatáról... Xx

Csak fogd be!

Megállhatnánk és csak vethetnénk egy pillantást erre a képre?

Bevesszük New York másik oldalát is @sarraah-val


Sosem gondoltam, hogy ilyen nehéz túljutni rajtad

Milyen New York? Hiányzoool. Xx

Te is hiányzol. Szerelmes vagyok a városba és széttanulom a seggem

Directionerek vissza akarják kapni #Halisha-t

Fogadni mernék, hogy az egyik barátomnak van a legdivatosabb kalapja

Ha van egy kis szabadideje, minden tweetel

@sarraah-ra várni mindig órákba telik

Párizsban a téliszünet alatt

Látni vele téged...

A lakásunk is készen áll a karácsonyra yaay

Visszaértem Páááárizsból! És jövő héten találkozunk!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon jók ezek a képek és persze a történet is :) Linkcserében benne vagy? http://loveyoulikealovesong1d.blogspot.hu/ /Nálam vaálaszolj/

    VálaszTörlés