2013. április 5., péntek

Harmadik Díjam

Köszönöm a díjat Bííía-nak! xx


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!


1. Írj magadról 11 dolgot!
  1. Szeretek naplementében utazni.
  2. Sosem tudom rávenni magam, hogy végigkínlódjak egy kötelezőolvasmányt, de bármilyen más regényt el tudok olvasni akár egy nap alatt is.
  3. Annyira a bűvkörébe kerültem az 50 árnyalat trilógiának  hogy majdnem minden nap visszaolvasom a kedvenc fejezeteim.
  4. Élek-halok a The Body Shop illatos kencéiért.
  5. Nem szeretem a nagy tömeget, valamiért frusztrál.
  6. Már elterveztem, hogy nyáron sorozat maratonokat fogok tartani, mert le vagyok maradva a suli miatt velük. :)
  7. Jelenleg kedvenc zeném: Little Mix - Madhouse
  8. Leginkább azért szeretek emberekkel barátkozni más országokból, főleg Tumblr-n, mert angolul kell velük beszélnem.
  9. Egyszer szeretném bejárni Amerikát autóval.
  10. Ahhoz képest, hogy utálok futni és lényegében véve tornázni, elkezdtem kondizni járni. :)
  11. Rettentően álmos vagyok.

2. Válaszolj 11 kérdésre!
  1. Gyűjtesz valamit? Ha a több tucat körömlakk különböző színekben annak számít, akkor igen. Egyébként nem gyűjtöm őket tudatosan, csak imádom a színeket :)
  2. Kedvenc dal? Little Mix - Madhouse jelenleg, de mostanában rákattantam Alice-ra is (SzJG rajongóknak talán ismerősen cseng.)
  3.  Szerencseszám? Nincs szerencseszámom, eddig sose jött be semmi. :(
  4. Álomváros? Egyértelműen New York!
  5. Ha énekesnő lennél extravagáns lennél vagy visszafogottabb? Szerintem próbálnám megtalálni az egyensúlyt a kettő között. Attól függ, mit nevezünk extravagánsnak. Nekem már túl sok a Lady Gaga-féle stílus például.
  6. Megálmodtad már valaha, hogy találkozol a fiúkkal? Nem.
  7. Szereted a neon színeket? Nem igazán. Szerintem nem is állnak jól.
  8. Név, amit ha anyukád lehettél volna magadnak adtál volna? Régen azt mondtam volna, hogy Olivia, mostanra viszont már kibékültem a nevemmel :)
  9. Álomállás? Diplomataként állást szerezni Amerikában vagy Angliában.
  10. Kedvenc állat? Nyuszi :)
  11. Nyelv(ek) amit beszélsz/tanulsz? Angolul tanulok már lassan tíz éve, németül másfél éve tanulok, de szerintem sose lesz meg a nyelvvizsgám. Amúgy, sok fajta nyelven tudok általános kifejezéseket vagy csak szavakat :)

3. Írj 11 kérdést!
  1. Mi most az aktuális kedvenc könyved?
  2. Mivel töltenéd a szabadidőd, ha nem lenne internet?
  3. Szerinted is igaz a mondás, hogy "Tartsd közel a barátaidat, de még közelebb az ellenségeidet"?
  4. Amikor nekikezdtél a blogodnak, tudatosan tervezted a történetet vagy csak véletlenszerűen kipattant a fejedből az ötlet?
  5. Mennyivel előre szoktad megtervezni a nyári programjaidat?
  6. Hol voltál már külföldön/belföldön?
  7. Ki nevettetett meg utoljára? Min?
  8. Kinek a koncertjén voltál már és kiére szeretnél elmenni?
  9. Van olyan szín, amit sosem hordanál?
  10. Ha önéletrajzi filmet készítenének rólad, kit szeretnél, hogy játsszon el téged?
  11. Ha felkínálnának egy jótékonysági munkát Afrikában, elvállalnád?

4. Küldd tovább 11 embernek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése